Ikaslan

Departamentuaren aplikazioak

Berriak

Martin Ugalderen jaiotzaren mendeurrena

Pasa den azaroaren 11n, Martin Ugalde idazle andoaindarraren jaiotzaren mendeurrena zela eta, irakurketa publiko bat antolatu zen Martin Ugalde kultur parkean. Bertan ikastetxeko batxilergoko zenbait ikaslek parte hartu zuten: Irene Araujo, Hugo Hermoso, Lydia Martín, Maier Ortega eta Rocío Salazar.

Gizarteratzeko 2A eta 2Dko ikasleak SUTARGIN bisitan

Azaroaren 4an, Gizarteratzeko 2A eta 2Dko ikasleek SUTARGIra bisita bat egin zuten.

Andoainen Eskola Publikoaren alde!

Pasa den asteartean, azaroak 2, Eskola Publikoaren aldeko elkarretaratzea egin genuen Andoainen. Hantxe izan ginen, Ondarreta ikastetxearen aurrean, hainbat guraso, ikasle eta irakasle.

Ekitaldi ederra egin genuen! Guztioi eskerrik asko etortzeagatik!

ERASMUS+ 2021-2022 GIZARTERATZEA ZIKLOAN

Asteazkenean urriaren 6an, jolasgaraian, 10:50ean, Erasmus beken antolaketa egiteko bilera bat egingo da. Bilera administrazio ondoko gelan izango da. Bertara eskolako proiektuaz zein Ikaslan Kontsortzioaren bekez interesaturik dauden guztiak etorri beharko dira. Aurtengo Erasmus+ deialdian apuntatzeko azken aukera da hau.

Erasmus web orrialdea